Sider

søndag den 25. juli 2010

Wax on...Wax off... Yes Bobbi!!


Har virkelig hygget mig de sidste par dage, trods jeg er blevet kostet rundt af Bobbi og Vanessa (de 2 ejere af "Bobbi's Pole Studio"). Jeg har stået til rådighed fra tidlig morgen til sen aften og følt at jeg var den poledansende version af "Karate Kid". Har malet skabe, bøjler og rammer, slæbt ting frem og tilbage samtidig med at jeg har passet mine dansetimer....Og IH HVOR HAR DET VÆRET DEJLIGT!!!

Jeg er så heldig at være med til at skrive historie, jeg er her nemlig samtidig med at Bobbi's Pole Studio flytter til nye lokaler. Det er ikke noget der er sket de sidste 6 år, men De er ikke verdens største for ingenting, så der var brug for mere plads!!

Lørdag kom flyttemændende og fjernede stort set alt fra det gamle studie selvom der stadig var klasser igang. Ja for Bobbi lukker ikke ned pga flytning, det synes jeg er meget sejt at intet er gået ud over de trofaste elever, der står der fra morgen til aften flere gange om ugen.

Det har været utrolig spændende at følge processen og ikke mindst at komme tæt på alle disse fantastiske personligheder. Jeg er virkelig blevet forelsket i dette foretagende og føler også at jeg allerede er blevet en del af familien. Kan på nuværende tidspunkt ikke helt overskue at skulle forlade det igen, og får næsten brækfornemmelse og klump i halsen ved tanken. Føler mig så lykkelig hver dag at det næsten ikke kan beskrives, som om jeg har fundet mit "missing link"... Ved godt jeg lyder helt tosset, men jeg er glad for den den person jeg er her i Sydney!! Og når det så er sagt, vil jeg lige huske et par stykker i Danmark på at jeg faktisk tænker meget på dem og ville ønske de var her med mig og kunne opleve "mig"..., men det var jo ikke muligt, vel ;-)

Det med at hjælpe til er ikke så fremmed for mig, jeg har altid godt kunne lide at gøre mig til nytte og har aldrig været bange for at tage fat... Det er vist noget min mor har lært mig, hun sad heller aldrig stille et sekund. Jeg kunne bare ha valgt at gå hjem og slappe af efter min dans, men det ville være en Stine der ikke var i balance med sig selv.

Alt har været meget hektisk her i weekenden da det nye studie skal åbne imorgen mandag. Men alle har været i super humør og vist et overskud jeg heller aldrig har set før. Er de super-mennesker hos Bobbi's? Lige nu arbejder håndværkene på højtryk natten igennem for at blive klar til at den første time kan starte kl. 12. Jeg er meget spændt på om "vi" når det. Jeg står ihvertfald klar imorgen tidlig til at være Bobbi og Vanessa's lille slave ;-)

Xx Stine K(arate Kid goes poledancing)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar