Sider

fredag den 23. juli 2010

Måtte nive mig selv i armen...drømmer jeg?


Wuhuuu det var selvfølgelig et par hvide støvler jeg synes var en nødvendig investering i denne uge, trods jeg i dette øjeblik sidder med store ryg og armsmerter og godt kunne bruge lidt massage. Men jeg er ovenud lykkelig for mit valg!!

Der skete nemlig det i starten af ugen at jeg fik en mail fra Bobbi om jeg havde lyst til at komme ud og lave et "gig" som en del af Bobbi's Pole Studio's showteam...OM JEG HAVDE LYST??? HA HA HA YES OF CAUSE :-D Jeg hoppede op og ned af glæde som en energizer bunny og måtte nive mig i armen for at sikre mig det ikke bare var en drøm. Det var sandt nok og jeg har haft stresset helt vildt over at skulle blive klar til 2 x 10 minutters show med kostume og hele svineriet.

Fik mixet 2 shows sammen så godt jeg nu kunne i "Garage Band" programmet på min computer og forsøgt at få et overblik om hvad jeg cirka ville proppe ind af tricks i showet. Og da jeg jo ikke har så mange penge at bruge hernede og allerede havde brugt penge på mine støvler, fik jeg lov til at låne kostumer af nogle af de andre piger. Alle var meget opsatte på at hjælpe mig godt på vej til mit første "gig", og det er også en af de ting jeg synes er det fede ved Australien...(ingen jantelov).

Jeg skulle optræde sammen med en super dygtig og skide lækker pige der kalder sig "Electra". Electra var heldigvis vandt til disse jobs, og det var rart for jeg stressede mega meget over alt muligt. Hvordan ville polen være? Ville jeg glide og hvordan skulle jeg lade være med at tørre mine hænder i 10 min osv osv...

Der var dog ingen grund til stress, for da jeg gik på gulvet i mine nye støvler og musikken bragede ud af højtalerne - jamen så var jeg i mit rette element... JEG ELSKER AT LAVE SHOW!!! Det var virkelig fedt ikke helt at vide hvad jeg ville lave, for jeg havde nemlig ikke koreograferet noget som helst... Mine show-instinkter var helt vågne og jeg nød hvert et sekund af de ting der skete i min krop. Bagefter kunne jeg slet ikke stoppe med at tale, og så skete der det og det og det... Jeg var jo alt for glad i låget ;-D

Electra og jeg fortsatte ud i natten og endte på et salsa-sted med udsigt til Opera Huset og Harbour Bridge. Her dansede jeg rundt til latin rytmer i mine Ugg Boots og tillod mig at nyde lidt champagne...en del måske ;-) Ihvertfald endte det hele med en kebab og det er måske tegn på en lille Stine brandert...he he!! Hva faen, jeg har været så god de sidste par uger.

Mit store problem idag er ikke champagnen. Var bare så meget oppe at køre efter de 2 shows at jeg glemte at strække ud, så nu har jeg meget ondt i ryggen og mine arme :-( Og hvad kan jeg så lærer af det?....Sikkert ikke så meget, for jeg glemmer det med garant igen næste gang :-D Må bare varme ekstra godt op til Bobbi's timer imorgen. Skal have hendes "Advanced" og en "Pole Groove" workshop... Ih hvor jeg glæder mig...Av ikke hoppe Stine!!!

Xx Stine K(an fatisk rigtig godt li at være exchange student hos Bobbi's Pole Studio)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar