Sider

tirsdag den 20. juli 2010

Nye støvler, massage eller mad??? Arghh...


Det er fandme hårdt at være på stripperskole... Efter min første uge var jeg ved at græde af smerte og kunne til en af mine timer mærke at jeg simpelthen ikke kunne hive mig op i et trick jeg ellers plejer at kunne. ”Der er noget helt galt her” og jeg tog en hånd om imellem mine skulderblade. Her kunne jeg mærke at der var buler af brusk der vist ikke hørte til der og mine arme føltes betændte...

Ja det er en ting jeg har måttet indse med poledance er at uanset hvor meget jeg strækker ud og prøver at afspænde kroppen med alt hvad jeg har lært igennem dansen, så kommer der nogle nogle ting i ryg og nakke jeg ikke selv kan komme af med. Nu skal det jo også siges at man som elev normalt ikke træner hver dag, men jeg har ingen tid at spilde og hvis "de" (læs Bobbi's psykopat dygtige lærerinder) kan, så kan jeg også!! Så jeg har besluttet mig for at få massage 1 gang om ugen, det er simpelthen nødvendigt for at jeg kan hive mig op i den stang hver eneste dag...

Heldigvis (og meget belejligt) er naboerne til Bobbi’s Pole Studio et massage-sted, så jeg gik derind efter min time og valgte 30 minutters olie massage fokuseret på ryg og arme... Men så ligger jeg der og da den søde thai-pige kommer ind begynder hun at trykke på mine fødder med knyttet næve (tror jeg) og hun fortsatte op ad mine ben og sprang derefter op og satte sig på mine baller og lavede nogle tryk der bare fik alt til at snorre i kroppen... Troede først jeg var gået helt forkert, men nej det var rigtig nok. Det var vist lidt af deres ”Thai massage” hun udøvede for at få mig til at slappe af og det føltes vildt rart, så det skal jeg helt sikkert prøve en anden dag. Olie massagen gik igang og hun fik fat på alle de rigtige steder, det gjorde så ondt at tårene trillede ned af kinderne...gal hvor jeg trængte til det.

Resten af dagen kunne jeg ingenting, men dagen efter var mine kræfter helt fornyet og jeg følte mig faktisk også stærkere...bonus!! Og røde kinder fik jeg også som I kan se på billedet ;-)

Jeg gentog succesen ugen efter og kunne allerede mærke at bulerne var blevet mindre og har erfaret at med massagen kan jeg holde til at pole hver dag...Juhuuu!!

Og jeg gentog...IKKE succesen i denne uge, ihvertfald ikke endnu!! Har nemlig set mig et par støvler jeg gerne vil have og da jeg jo ikke rigtig tjener penge imens jeg er her, må jeg passe lidt på. Så jeg vil ikke spise sushi eller få massage i denne uge, for så kan jeg forsvare overfor mig selv at jeg bliver nødt til at eje de støvler ;-D

xx Stine K(rid hvide lårstøvler - auchhh. Så må jeg sgu male de røde kinder)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar