Sider

onsdag den 14. juli 2010

Åhhh nej...og hvor er mit Rolex ur???


Ihhh altså!!! Jeg var oppe og øve på mit show som jeg skal optræde med imorgen til "Arena Pole Dancing Queen - Heat 2" i Hurstville, Sydney... Og netop som jeg kommer ned fra mit sidste trick vrider jeg fandme om på min fod og mine nye "stripper-sko" går i stykker :-(((( Det er bare løgn, det skete bare ikke....arghhhh!! Og jeg har ikke nogle ekstra da det er mit aller første par jeg erhvervede mig i sidste uge...Ja jeg har allerede ødelagt dem!!! Så nu er de på "sko-hospitalet" natten over og jeg kan først afhente dem kl. 16 imorgen, 2 timer inden jeg skal være i Hurstville - lidt stress. Håber virkelig de kan reddes!!

Men det er faktisk typisk mig... Jeg er en klodsmajor af karat. Ødelægger ting eller mister dem. Bare på denne tur (har været her i 14 dage) er mit kamera gået i stykker pga regn (når det regner i Sydney, så er det brusebad og jeg havde ikke fået købt en paraply), mine brilliant øreringe glemte jeg i et andet hus hvor jeg boede et par dage (de er dog fundet, jeg skal bare have hentet dem) og så har jeg mistet en dut til mit video-kamera (der ikke kan købes i nogle butikker). Jeg er så dum og uheldig...

Man skulle ellers tro jeg havde lært at passe bedre på mine ting efter jeg engang lavede mit livs største bummert. Jeg skulle skynde mig hjem fra min daværende kæreste og klæde om fordi vi skulle i biffen. Griber alle mine ejendele og stavrer afsted på mine stilletter, 25 meters gang over brostenene på Christianshavn for at sætte mig ind i bilen. Drøner afsted uden at se mig tilbage... Da jeg kommer hjem til mig selv går det op for mig at jeg har tabt mit splinternye Rolex ur (kun haft det en måned), bare fordi jeg ikke lige brugte de 3 sekunder det tager at putte det ordentligt på håndledet.... DUMT....faktisk utilgiveligt dumt!! Og det lå der selvfølgelig ikke da jeg kom tilbage og jeg havde ikke hørt det falde fordi jeg havde stilletter på...hrmfff!! Forsøgte med en "Er der nogen der har set" seddel på alle træerne, men det dukkede aldrig nogensinde op. Hvad havde jeg også regnet med?

Hov min fod har det helt ok, håber bare mine sko når at blive klar til imorgen...og at jeg kommer "hel" igennem showet :-) Ja for angående showet er jeg temmelig spændt. Jeg skal for første gang forsøge at lave "10.000 tricks" på ingen tid, bare for at afprøve mig selv om jeg kan holde til det. Og på nuværnede tidspunkt har jeg ikke kunnet gennemført det hele...He he det kilder helt i maven :-D

xx Stine K(lodsmajor)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar