Sider

søndag den 11. juli 2010

På stripperskole i Sydney...


Jep det er faktisk sådan jeg selv omtaler det... og sagt på den kærligste måde. For jeg ELSKER min "stripperskole" og jeg er så mega stolt over mig selv og hvad jeg skal igennem i de næste 12 uger. Jeg, Stine Kronborg har revet 3 måneder ud af min ellers hektiske kalender for at blive bedre til "Poledance" og det gør jeg så i Sydney, Australien. Her ligger verdens største (og efter min mening Verdens Bedste) pole-skole og det er "Bobbi's Pole Studio" . Jeg har været her i snart 2 uger og har allerede oplevet så mange ubeskrivelige fede ting, og jeg føler mig virkelig som verdens heldigste pige... Men livet som Stine K er ikke altid nemt, jeg er bare god til at camouflere det ;-) Og netop derfor vil jeg forsøge at blogge om mine oplevelser, op og nedture, tanker, holdninger og meninger.

Så velkommen "indenfor" i Stine K's forunderlige verden...

xx Stine K.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar