Sider

lørdag den 17. juli 2010

Thomas, jeg savner dig...


Har de sidste par dage været i lidt mærkeligt humør og jeg har ikke rigtig kunnet sætte en finger på hvad det var..., men nu har jeg fundet ud af det!! Jeg er nemlig helt umulig når jeg føler mit hår ser sjusket ud... Normalt plejer jeg at have min yndlings person et opkald væk og så kan redde HELE mit liv!! Det er min elskede frisør Thomas som jeg har lyst til at have tæt på mig altid... 4 ever and ever ever!! Gaaaaaaal hvor jeg savner ham lige nu...

Mit hår er en ret stor del af mig...har jeg fundet ud af!! Det er det for mange kvinder, men hvor andre er bange for at blive klippet korthåret er jeg nok det stik-modsatte... Når mit hår bare bliver lidt langt og ude af form føler jeg mig grim og nederen og føler mig ikke som mig selv...

Er det nu jeg skal indrømme at det kun er 3 uger siden jeg blev farvet og klippet :-D Ja jeg ved det godt... Slap af Stine!!

Den største bekymring inden jeg tog afsted var netop mit hår. Hvad skulle jeg gøre uden Thomas og L'Oreal farver i 3 måneder??? Så Thomas og jeg blev enige om at jeg skulle have mange og lange extensions på så jeg bare kunne sætte det op i en hestehale. Det ville jeg MEGET gerne, for så kunne jeg jo også ligne alle de dygtige piger hos Bobbi, de har nemlig det lange hår og svinge med... men mit hår nåede ikke at blive klar inden min afrejse (nogle gange er jeg også lidt sent ude, eller jeg kalder det impulsiv :-D).

Thomas klippede istedet det der nu er blevet min nye yndlings frisure, det gør han altid... Lidt irriterende når jeg nu havde besluttet at jeg ville forsøge at få langt hår og ligne en rigtig pige!! Men jeg kan mærke kriblen i mine spidser, de vil klippes så jeg kan se skarp ud og føle mig lækker som Thomas får mig til at føle mig...

Jamen hvorfor går du ikke bare ned til en anden frisør og får det lavet???

Der er altså IKKE det samme...Thomas kender min farve og rammer bare altid rigtigt med frisuren. Jeg er bange for at en uduelig frisør fra Sydney skal ødelægge ”min styrke”... Og så er det bare altid så rart at være i selskab med Thomas...og det er ikke kun pga den fantastiske hvidvin vi altid drikker sammen ;-)

Jeg må jo nok indse at Thomas er for langt væk og at jeg bliver nødt til at være ham utro...snart!! Og søde Thomas, jeg kan nok ikke lade vær med at klippe lidt i det, selvom du sagde jeg ikke måtte... men det er bare fordi jeg får så meget ros for mit "Thomas"-hår og så har jeg det altså også bedst med ikke at ligne alle andre :-)

...En anden lille teori omkring mit savn er nok også at jeg aftenen inden jeg rejste havde den mest hyggelige "afskedsfest" hjemme hos Thomas. De personer der var tilstede har hver især en styrke og aura som jeg værdsætter utroligt højt og jeg savner Jer sgu lige her og nu til et glas Amadeus og MGP musik...

xx Stine K(orthårs tøsen)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar