Sider

søndag den 18. juli 2010

Ønske: Fylde gummi i hofterne og spise pandekager dagen lang!!


Total skør weekend... Det var om om jeg bare lige skulle brokke mig over et eller andet (det blev så mit hår) og så gjorde jeg noget ved mit dårlige humør. Lørdag aften mødtes jeg med et par stykker fra Bobbi's efter de havde haft "pole-party" - det var en af de mandlige elever der havde inviteret nogle venner til en fødselsdags event - elsker lyden af ordet "pole-party"!!! Vi gik så i samlet flok ned til et sted, hvor de serverede de største is jeg nogensinde har set... Og siden jeg kom har jeg været ret god med at være sund, så jeg tillod mig at bestille pandekager med is, flødeskum og chokolade - MUMS hvor jeg nød det og havde faktisk slet ikke dårlig samvittighed!!

Chilli (en af lærerinderne) og jeg gik så tilbage til Bobbi's, hvor Cleo (en anden lærerinde) var ved at være færdig med et polterabend. Vi var alle i flade sko og afslappet tøj, men blev enige om lige at tage til Newtown og se om der skete noget...og da jeg jo rent faktisk slet ikke havde været ude på noget tidspunkt endnu, synes jeg det lød som en super idé. Vi havnede på et sted jeg tror hed "Zanzibar", som var et kæmpe sted med en sjov blanding af mennesker. Vi lavede vores eget dansegulv inde i et af rummene og begyndte at gå amok i skøre dansetrin...lige efter min smag :-D Hovedrul, spilt på gulvet, lapdansede hinanden (samt nogle enkelte der sad tæt nok på..he he), skreg højt og havde bare en fest med hinanden. Først gloede folk fra afstand, men med et smil på læberne, fordi de egentlig gerne ville være en del af vores fest...tror jeg da ;-D Ihvertfald endte det med ,at stort set alle kom over til vores lille dansecirkel, skønne homo-fyre, hetro fyre, single fyre, fyre med kærester (kæresterne blev dog lidt på afstand, men lod deres "mænd" danse løs med "tosserne")... Jeg grinte konstant og specielt da Cleo begyndte at breakdance og hoppe på hænderne med benene i vejret...Wauw hvor jeg trængte til sådan en tur og så helt uden at drikke!!...Tror da også jeg fik danset pandekagerne væk igen, for jeg svedte helt vildt ;-)

Nåede kun at sove 3 timer inden jeg skulle afsted mod Miranda for at træne hos Gypsy (super dejlig lærerinde), og selvfølgelig var jeg træt, men jeg var så høj på energi at jeg lavede nogle tricks jeg ikke havde kunnet før...

Idag mandag er jeg stadig helt "høj", fordi jeg virkelig nyder mit liv her i Sydney. Folks positive indstilling passer mig rigtig godt og så laver jeg bare det jeg elsker hver eneste dag. Jeg elsker at danse og jeg er blevet dybt forelsket i "poledance" og livet på Bobbi's pole Studio. Faktisk nyder jeg mit liv så meget at jeg havde marreridt om at jeg var tilbage i Danmark (helt tilbage i Nakskov hvor jeg er vokset op), og jeg vågnede næsten i et kæmpe skrig; "JEG HADER AT VÆRE HJEMME"...

Det er jo ikke helt sandt, for jeg elsker også mit liv i Danmark. Tror bare at det måske er fordi jeg føler mig utrolig tilpas her og virkelig "hjemme"...har lidt svært ved at beskrive det i ord. En meget stor del er selvfølgelig de mennesker jeg omgiver mig med, fordi de jo lever det liv jeg selv går efter at leve. Men en anden ting er også at jeg kan godt lide at vågne op hver dag og selv skulle kæmpe for at det bliver en god dag, og det skal jeg virkelig her. Jeg kommer ihvertfald ikke sovende til mit mål, for min krop og specielt mine hofter modarbejder at jeg burde være poledancer... Det gør faktisk så ondt når jeg forsøger at komme i spagat og split, at jeg ville ønske jeg kunne brække mine hofter op og fylde gummi i dem... Det ville gøre mit liv så meget nemmere!! Jeg er desværre ikke så heldig at det er en mulighed, men jeg er en fighter og jeg vil bevise overfor mig selv at jeg kan arbejde mig derhen med lidt god vilje. Og når humøret er nede, er den eneste der kan hive mig op igen mig selv!!

xx Stine K(an og vil inden denne tur er omme, gå i spagat imens jeg spiser pandekager)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar