Sider

søndag den 1. august 2010

Lykken er der hvor du opsøger den!


Ved godt jeg var rigtig ked af det forleden, men jeg har faktisk haft det så meget bedre med at vide hvad mine smerter betød. Mange har skrevet til mig på facebook at jeg skal lytte til min krop og slappe af..., hmm men det kommer jeg jo ingen vegne med og det har jeg heller ikke tid til. Faktisk synes jeg heller ikke det er de signaler min krop har sendt. Jeg har siden "min opdagelse" danset mere end jeg plejer, men med en større forståelse for min krop. Før blev jeg bange og frustreret når min skulder gjorde ondt, men nu ved jeg at der "bare" er noget der sider i klemme så tager jeg lige armen ned en gang og så er den fikset og så kan jeg hoppe op på stangen igen. Min hofte er stadig låst, men jeg bliver ikke så trist som før over at jeg ikke er ligeså smidig som de andre, jeg har bare lidt længere vej til "det rigtige billede"...

...så det med at nogle medier giver udtryk for at jeg ikke kan danse før min genoptræning er overstået, det var ikke det jeg sagde og der er intet ændret fra før andet end at jeg nu er blevet bekendt med mine "bygningsfejl". Det jeg blev ked af var at det bare passede mig utroligt dårligt lige nu når jeg er i Sydney for at blive klar til en konkurrence og at det vil kræve mere kamp for mig at nå mine mål (og det kan jo være svært at forstå når man vil noget NUUUU!!)...

Men man siger jo at man bliver stærk af at kæmpe mod vinden ;-)

Siden min tudetur har jeg gjort rigtig meget for at værdsætte mit liv, det er nemlig sådan jeg bliver positiv igen. Så efter jeg havde postet den sidste blog besluttede jeg mig meget impulsivt for at tage en forlænget weekend til Singapore i næste uge... He he ja skørt når nu jeg er i Sydney, men jeg har aldrig været i Singapore før og nu havde jeg en kæmpe mulighed for at gøre det med nogle mennesker jeg holder utroligt meget af. Et par stykker fra Bobbi's Pole Studio skal nemlig afsted for at afholde Miss Pole Dance Singapore samt lave åbnings show til Youth Olympic Games. Jeg bliver dog kun og ser Miss Pole Dance da det passede bedre med flybillet og overnatnings mulighed (skal jo stadig passe lidt på min økonomi), men for pokker hvor jeg glæder mig til en uforglemmelig oplevelse og så er der varmt :-D

Jeg plasker rundt i lykke over livet både fysisk og psykisk. Her hvor jeg bor er der nemlig pool, spa og sauna på 5 etage. Det er det bedste lige at gå derned og blive bobblet løs i spa'en, svømme musklerne behageligt igang i den opvarmet pool og en tur ind i saunaen for at blive gennem-varm og svedig så jeg kan strække mine ømme glade muskler... Ahhh det er ren forkælelse for en aktiv livsnyder!!

Xx Stine K(an vende svaghed til lykkerus)

3 kommentarer:

  1. Hvor dejligt :)
    Man er jo også ens egen lykkesmed.

    Rigtig hyggelig blog btw.

    Kh Stine

    SvarSlet
  2. Hej Stine
    Jeg synes det er interessant at laese din blog. Selv har jeg netop lige vaeret i Australien for 2. gang og er pt i New Zealand paa Auckland University of Technology. Lever selv et liv, hvor jeg langt fra sidder stiller og har gang i baade ting med Cannes Film Festival, firmaopstart og lignende. Har danset en hel del gennem mit liv og overvejer at starte paa pole dancing. Kunne vaere interessant at moede dig i Sydney, eller om ikke andet er du velkommen i Auckland. Jeg er selv uddannet inden for medier og har arbejdet paa radio- og tvstation mv. http://lisbethkure.dk. Kunne vaere intessant at hoere fra dig. Mange hilsner, Lisbeth

    SvarSlet
  3. Tak for Jer :-) og Lisbeth jeg har sendt en lille besked på det link du gav mig...

    SvarSlet